Açık Pozisyonlar
Sürekli büyümeye devam eden ve ekibine yeni üyeler katmaktan memnun olan bir şirketiz.
Farsça Türkçe Bilen Kordinatör
Pozisyon için sadece online başvurular kabul edilecektir. Başvuruların gizliliği garanti edilmiştir.
-
Görevler
- Ofis işlemlerinin düzenli ve verimli bir şekilde yürütülmesini sağlamak
- İdari ve destek hizmetlerinin koordinasyonunu sağlamak
- Denetmenlerin ulaşım ve konaklamalarını kordine etmek
- Toplantıları ve diğer kurumsal etkinlikleri düzenlemek ve koordine etmek
- İç ve dış iletişimi yönetmek ve koordine etmek
- Raporlama ve dokümantasyon işlemlerini gerçekleştirmek
- Sınav programı yapmak ve sağlıklı yürütülmesini sağlamak
-
Nitelikler
- En az 2 yıl ofis yönetimi veya benzeri bir pozisyonda deneyim
- İyi derecede Farsça ve Türkçe bilmek
- İyi düzeyde MS Office programları kullanabilme yeteneği
- İyi organizasyon ve planlama becerileri
- İletişim becerileri ve takım çalışmasına yatkınlık
- Problem çözme yeteneği ve inisiyatif kullanabilme
- İş takibi ve sonuçlandırma becerisi
Pozisyona Başvur Butonunu tıkladıktan sonra başvurduğunuz pozisyon adını yazıp CV nizi gönderin.
Bizimle çalışmak istermisiniz?